Myself,friends and family.

Hallå! Kollar på tv och bloggar lite:) Kom på att jag också måste köpa Elle magazine så att jag inte blir utråkad på bussen. Just det måste ladda mp3. Det står på lappen att man inte ska ha med sin mobil för att det händer att man glömmer den där. Men I dont care..  Min mobil är i Malmö för reperation och jag har min gamla tjocka mobil. Faktiskt är den väldig söt! Den är från Siemens. Jag köpte en dator som heter Fujitsu Siemens men den gick sönder efter typ 7 månader, men mobilerna är bra! Jag köpte mobilen för 4 år sedan och den funkar lika bra nu. Den är 100 gånger bättre än min nya mobil från Samsung U600.

Just det ska skriva grattis till min kompis V hon fyllde år för 3 dagar sedan:)

Ska gå med mamma nu coh köpa leggings! Bey for now// Saraimage118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0