Katreen 21:30

Var inne på 1000 apor och kollade på Katreen 21:30! Den är så himla braaaa........ Shit vad hon kan skoja runt men på ett alvarligt sett. Jag skrattade igjäl mig!! Det var så sjukt roligt att mamma sa till mig att vara tyst, HAHA man får inte nog av Katrin helt otroligt.

Jag har ättit klart nu! Ska kolla på Körslaget. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att Cans och Lotta SUGER! Brolle är bäst! Han borde vinna... Om han inte vinner kommer jag skriva skit om Körslaget! Jag är alvarlig nu.....

Väntar..... Väntar ..... Väntar tills reklamen är slut! Nuuu är de. Himla Jackpot och spel!


Men gud!! Det är reklam igen! TV 4 tjäner min pengar när vi väntar tills reklamen är slut! Bäst att jag byter kanal till kanal 5 . Borring. Går tillbaks till 4:an...... Nu är det tillbaks.  Jalla people!


Vem åker ut? Vilka är klar??     Det som åkte ut är: Team Lotta!                    Kvar är:  Team Brolle och Team Cans!


                                                                       JAAAAA!! Brolle är vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0