It is all about ME!

Är hemma och gick ut till garaget. Hittade min vita skor från DinSko som jag köpte för ungefär 1 år sedan men jag fick blåsor så jag kunnde inte ha på mig dem. Jag köpte min klänning från indiska till skolavslutningen så den passa skit bra till skorna! Det som gjorde att jag fick blåsor av skorna var nog att jag tog en storlek större..... Men nu passar den perfekt! Jag menar It is all about ME! Skolavslutningen och allt, jag ska vara finast på plats. Just nu känns det som att hela jorden snurrar runt lilla mig:) Det är faktiskt sant! Om bara 3 dagar ska jag till Vaxholm!! Kommer bli skit kul. Det bästa är nog att sova med min kompisar. Och att på kvällen klacka hos killarna! Fröknarna kommer bli jättearga men det bryr jag mig inte så mycket om;) HAHA...... Har just nu på mina vita skor. Ooops kom och tänka på att jag och mina vänner ska köpa snacks till Vaxholm på Måndag! Ha det BÄST!!// Sara


Be inspired by Me and by Gozzarna Friends in Fashion!image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0