Snygga armband.......

För ungeför 1 år sedan köpte jag ett armband av äkta silver hos "Två Hjärtan" Den var så himla snygg och jag bara föll för den med en gång! Den kostade ca: 599 kr. Och för typ3 veckor sedan var jag och mina kompisar ute och shoppade. Då gick vi till en smyckes affär som heter "Six" , De hade nyss fått in deras nya kollection. Då hittade jag en jätte fint armband som nästa såg ut som de förra jag köpte, men den var inte äkta och den hade ett svart band på. Den kostade ca: 60 kr. Det är supersnygga!!:image23

Kommentarer
Postat av: Hjärtan!

Jag letar, letar och letar efter den där smycket till höger! De är så J***a snygga!

2008-04-22 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0