Melodifestivalen!! Vi vann...

Hallå! Jag var i skolan och var jättepeppigt. Det är så här att vår klass ska t'vla mot andra klasser i melodifestivalen. Men jag och några till var inte med( för att vi inte orkar:)) så vi fick sitta i klassrummet innan vi skulle in till gympasalen och allt skulle hända. Så klart var min kompisar också jätte pirriga, men det gick över när vi kollade på bidragen. Förra året vann en annan klass, Men det här året tänkte vi ta tillbaks pokalen. När att hade röstat fick vi gå in till klass rummet igen. efter 1 och en halvtimme skulle vi tillbaks. Då räknade de upp 3 or 2 or och till slut 1or! Jag börja skrika när jag fick höra klassens namn. När vi då skulle ut fick min kompis J höra att andra klassen sa att vi hade fuska med rösterna. Men det är bara för att de är svartsjuka små bebisar!!!! HAHA.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0