Maten i skolan! = äcklig!!

Jag och mina kompisar är som vanligt sega till matsalen. När vi skulle upp blev det Indisk kyckling soppa. Jag menar skolan vet ingenting om (indiskt) och själv har jag ätit indisk mat och den ska inte smaka lika äkligt som skolmaten! I allafall så blev det också tacos. Då blev jag ju jätteglad. Det kom till och med nachos! Det blev som en jordbävning. Jag lovar det kom invarderande människor ditt! Jag tog det jag skulle ta. Men då blev mattanten arg på mig!(Som vanligt). Till slut kom det en kille i min klass gå och ta bröd. Då föll alla talrikar som matanten höll i bara för att matanten var blind och inte såg sig för! I alla fall så rammlade allt. Vi alla kollade på mat tanten. Då kom det flera stycken  andra mattaner och började skratta tillsammans. Men alla var säkra på att de skulle diska talrikarna som varit på golvet! Men så var det inte! De la tillbaka talrikarna igen. Då kom det andra som fick äta i de där smutsiga tallrikarna! Gud va taskigt gjort!
                                 
                                        Men det som händer där, händer i min blogg!Haha!:)

Kommentarer
Postat av: Bianca

Gud va äkligt!! De borde få sparken.

2008-04-22 @ 16:55:29
Postat av: Jennie

Tack ! Sån tur att den blev bra :)

2008-04-22 @ 17:41:37
URL: http://ang3l.blogg.se
Postat av: SaraG

Japp! Det blev så himla snygg!!

2008-04-22 @ 17:43:42
URL: http://gozzarna.blogg.se
Postat av: Tarkan

HAHA X) Ja, Mattanterna i vår skola är "lite" konstiga x))

2008-04-22 @ 20:54:09
Postat av: Anonym

Det är något man få leva med ... AJA

2008-04-22 @ 20:58:32
Postat av: sara

Jag blir så himla arg!!!! Idag fick vi pappers tallrikar och plast glass bara för att disk maskinen gick sönder!!

2008-04-23 @ 16:11:25
URL: http://gozzarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0