Invarderad av skrikande BARN!

Nu orkar jag inte med...... Jag , mamma och min tvillingbror skulle äta mat på mcdonald´s. Hela bunten beställde kycklingsallad. Allt gick bra! Ända tills det kom ett helt fotbolls lag (1999) och deras ledare börja skrika!! Herregud. Kan de bara vara lite tystare. Sedan såg jag några som stirrade på mig.... Och jag stirrade tillbaks XD! Hela laget skulle äta där. Jag bara hatar skrikande små ungar!!! Efter en lite stund lugnade de sig! Tack gode gud för det.



                                                                         Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Stinaaha

Gud va jobbigt att det kommer barn som skriker när man vill äta sin mat i lugn och ro!

2008-04-22 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0