Helg!! Hahaha...

Tjabba! Jag var med min klass i Huddinge Centrum för att se en musikal som var så dålig att jag höll på att somna! I alla fall så såg jag många som tog studenten. GRATTIS! Jag och min kompis N ska planer lite inför bion på fredag. Vi tänkte kolla på 27 Dresses men nu har det kommit en hel massa filmer till..... Har gjort klart littratur arbetet och måste snart göra klart geografi projectet, Klassen kallar det för "Resan". Om nyp 6 dagar ska klassen på skolresa till "Kastellet" Kommer bli så himla kul! Hoppas jag får sova med mina Friends! Haha...... Just det min kompis V fyller år imorron. Ska gratta henne. :).Min tvilling brorsa köpte en jätte fin medalj på bokhandeln som det stod "Värdens bästa syster" GUD VA SNÄLLT!! Jag ska också köpa leggings med mamma snart. '

Kommer att städa mitt rum:) Blev lite stökigt. Jag såg också på Ugly Betty och Desperate Housewives igår. Superbra!!

+ Har ledigt nu i 4yra dagar!! Det kallar jag Helg!

Ha det BÄST// Sara image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0