Har inget humör........

Jag vet inte vad humör jag är på. Är fortfarande deppig att min mobil är sönder! Gud det är det ända jag tänker på. Pappa har skickat den på reperation. Hoppas de fixar det annars kommer jag bli deppig och arg i ett helt år. Gud. Ialla fall så kollar jag på en kläder jag tänkt visa er från Asos och Ellos. Hoppas ni är på bättre humör än jag är.

Kommer att ha matteprov i skolan.. Vill bli godkänd!

image83   Tröjan kommer från Pepe Asos .  och väskan från Ellos: image85Snygg! Ha tröjan med ett par svarta tajts eller leggings!


Kommentarer
Postat av: isabell rosendahl

sara det är issa din blogg är fett bra

2008-04-29 @ 07:11:32
Postat av: Sara

Å!! Tack så himla mycket!!

2008-04-29 @ 15:12:26
URL: http://gozzarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0